Video PA Kantoi Perah Susu Dada Untuk Minuman Bos


Sungguh memalu, seorang Personal Asistant (PA) telah terkantoi memerah susu dadanya untuk minuman bos. Aksi jijiknya itu dirakam oleh kamera litar tertutup (CCTV) yang dipasang di dalam dapur atau pantri pejabat berkenaan. Video terbabit kemudiannya mula tersebar dan terdapat individu yang memuatnaiknya di YouTube.

Dia pada awalnya menggunakan susu kotak yang diambil di dalam peti, namun setelah memasukkan susu kotak tersebut, dia bertindak menyelak gaun yang dipakainya lalu memerah susu dadanya ke dalam kotak susu tadi. Aksi selama 2 minit berkenaan telah dilakukan dengan jayanya oleh wanita terbabit namun dia akhirnya gagal kerana aksinya itu dirakam CCTV.


Entah apa sebenarnya motif utama wanita ini meletakkan susu dadanya ke dalam minuman majikannya. Adakah terdapat itu sebahagian teknik untuk dinaikkan gaji oleh majikan? Sungguh lawak sekali bila difikirkan.

Semoga dengan tersebarnya video yang amat memalukan ini menjadi pengajaran buat PA atau secretary di mana-mana syarikat tidak kira awam atau swasta agar tidak melakukan perkara yang sia-sia dan tidak bermoral seperti ini lagi.

0 Response to "Video PA Kantoi Perah Susu Dada Untuk Minuman Bos"

Post a Comment