MASYA ALLAH.....!!! PENGANJURAN PARTI B00GEL MELETUP 500 ORANG TERBAKAR! (VIDEO)

Klip video yang diposting secara online menunjukkan pengunjung yang memakai pakaian baju renang berlari berteriak dari lokasi pesta, yang telah dilapah oleh bola api dari awan buatan yang dibuat bubuk sebelum tiba-tiba meletus dalam api. Pengunjung yang hadir menggambarkan adegan sebagai “neraka”.


Satu video menyeramkan dimana sebuah parti menari telanjang hangus terbakar mencederakan sekitar 500 orang di tempat kejadian, insiden ini terjadi di sebuah pesta taman air formosa Fun coast Taiwan.


Rakaman Video menunjukkan bola api besar tiba-tiba saja tergelincir dari panggung. Ledakan itu diikuti oleh teriakan orang-orang yang lari menembusi bola api besar yang sedang mengamuk.

Klip video yang dipost secara online menunjukkan pengunjung yang memakai pakaian baju renang dan ada yang tidak memakai baju berlari berteriak dari lokasi pesta berlangsung. Pengunjung menggambarkan insiden tersebut sebagai “neraka”.


Ledakan itu terjadi sewaktu pesta “Color Play Asia” yang diselenggarakan oleh syarikat yang menaja pesta di taman air tersebut. Menurut Sohu News acara itu dihadiri sekitar 4.500 orang.

Pagi ini, Kementerian Kesihatan New Taipei mengesahkan senarai mereka yang mengalami kecederaan adalah sebanyak 516 mangsa yang dihantar ke 39 hospital. Jumlah mereka yang tercedera, sebanyak 194 dilaporkan berada dalam keadaan kritikal, sementara 65 orang mengalami kecederaan kecil.


“Kami kesal dengan kecelakaan ini yang menyebabkan banyak yang cedera,” kata Formosa Fun Coast dalam sebuah temu bual.


“Yang paling memeritkan bagi kita ketika ini adalah untuk menangani dan membantu mangsa di tempat kejadian dan bekerja sama dengan pihak petugas.”

Pengurus acara telah ditahan dan Water Park Formosa ditutup serta merta.
Dan siasatan sedang di jalankan.


0 Response to "MASYA ALLAH.....!!! PENGANJURAN PARTI B00GEL MELETUP 500 ORANG TERBAKAR! (VIDEO)"

Post a Comment