FUHH.......Walaupun Aku Pondan Tapu Aku Hidup Bahagia Bersama Suami dan Anak Aku....Korang Ade Aper..???


"Walaupun Aku Pon dan, Tapi Aku Bahagia Hidup Bersama Suami dan Anak Angkatku" | Terbaru, status seorang lelaki yang menyerupai wanita yang dipercayai bernama Auliya Aqila Aryana mengundang kontroversi dan kritikan hebat dari pengguna laman sosial...
Gambar dan caption beliau,..

"Walaupun Aku #AuliyaAqilaAryana Pon dan, Tapi Aku Bahagia Hidup Bersama Suami #NikMuhammadHafiz dan Anak Angkatku #AinaQalis"

Gambar dan status kontroversi itu dikongsikan di laman instagram akaun bernama @aqilaaryana yang menampakkan wajahnya (terserlah kelakian) dan seorang lelaki (sado) bersama seorang budak.

Persoalan besar di sini, di manakah mereka melangsungkan perkahwinan?
Semoga kita semua terpelihara dari hubungan terlarang begini...

0 Response to "FUHH.......Walaupun Aku Pondan Tapu Aku Hidup Bahagia Bersama Suami dan Anak Aku....Korang Ade Aper..???"

Post a Comment